Wednesday 4 October 2017

Binära Options Kanal Handel Tekniker


Binära kanal binära alternativ handelssystem för M1 I kanalstrategiernas gränser för priskanalen fungerar i en roll av dynamiskt stöd och motståndsnivåer från vilka priset tenderar att trycka på. Denna princip är grunden för binär kanalstrategi. som är utformad för handel på M1-tidsramen med utgångstid 10 minuter. Kännetecken för binärkanalens binära kanal består av två indikatorer: Binär kanal i mängden 7 stycken med olika inställningar Höjdriktning Linje Regler för handel med binär kanal CALL. När följande villkor är uppfyllda: Priset korsade en eller flera övre kanalgränser. Höjningsriktningslinjen korsade också kanalens närmaste linje När priset kommer att vecklas väntar ommålning Höjdriktningslinjen i grön färg Så snart linjen blivit grön , väntar stängning av nuvarande ljus och köp alternativ med utgångstid 10 minuter PUT. När följande villkor är uppfyllda: Priset korsade en eller flera lägre kanalgränser. Höjningsriktningslinjen korsade också kanalens närmaste linje När priset kommer att vecklas väntar ommålning Höjdriktningslinjen i röd färg Så snart linjen blivit röd , väntar stängning av nuvarande ljus och köpoptioner med utgångstid 10 minuter Mycket viktigt För en lyckad handel med binär kanal krävs en mäklare som inte skapar förseningar i öppningspositionerna och har en nollspridning. Det är en mäklare 24option. Dessutom är 24option reglerad av CySEC. MiFID. CRFIN och är en officiell partner för fotbollsklubbar Juventus och Olympique Lyonnais: I arkivet BinaryChannel. rar: Gratis nedladdning Binär kanal Vänligen vänta, vi förbereder din länkTacka dig för att besöka den binära alternativportalen På grund av de hemska bloggservrarna bestämde jag mig för att flytta min artiklar och inlägg från Binaryoptions101 Blog och börja blogga på min egen domän. I den här binära optionsportalen hittar du omfattande information om binära alternativstrategier, tips för nybörjare och ett in-dept-utseende på olika mäklare, binära alternativsignaler och indikatorer. För tekniska analysfläktar inkluderade jag en lista över alla binära alternativindikatorer och en ljusstakediagram med hänvisning till strategin för dubbelvinst binär optionshandel. Den binära alternativportalen innehåller ett öppet forum för handlare samt artiklar skrivna av gästbloggar. I bloggsnittet hittar du alla senaste YouTube-videor, Mäklare recensioner och nyheter relaterade till binära alternativ. Jag älskar kommentarer, öppen diskussion och uppskattar alla kommentarer. positiva eller negativa Let8217s gör detta till den första Binära Optionsportalen på webben Vänligen visa ditt stöd och bidra till att göra den här webbplatsen till en stor resurs för andra handlare. Om du har skrivande talang kommer jag gärna att inkludera dig som gästförfattare på min sajt, om du är intresserad, skicka bara e-post till mig och jag kommer att skicka dig riktlinjerna Blog-inlägg på Trading Strategies, Tips, Brokers, Binära Options Signal Services och eventuella relaterade ämnen kommer att accepteras Jag vill använda denna möjlighet att tacka mina YouTube-abonnenter för din feedback och för att dela dina idéer och förslag på hur jag kan förbättra webbplatsen och YouTube-kanalen. Mitt mål är att skapa en allomfattande handelsportal som täcker de viktigaste binära alternativen som berör branschen och se till att nykomlingar är så välinformerade och redo att handla smart. Se till att du besöker sidan Binary Options Scams och Black List innan du registrerar dig hos en mäklare. Under de första månaderna 2013 förvärvade många binära optionsmäklare fullständiga licensieringar och regler i Europa och handlare kan nu välja och välja företag baserat på bankkort och licensiering. För att undvika att anmäla sig till en bedräglig mäklare rekommenderar jag att det blir en regel att registrera sig hos en reglerad mäklare och med ett rent företag. Med ren menar jag mäklare utan ett stort antal negativa recensioner och besvikna uttalanden från handlare. Scam-företagen, eller med andra ord, svarta börsnoterade företag finns i 100 fall, inte reglerade och inte licensierade för att ge användarna binära alternativkontrakt, utan någon giltig CIF-licens. På den här webbplatsen hittar du all information du behöver för att avgöra vilken binär alternativmäklare som passar dig. För mer information se till att du besöker recensioner avsnitt där du hittar en komplett utbetalning, funktioner, tillgänglighet och betyg jämförelse för topprankade mäklare. Om du är intresserad av att få nya uppdateringar om allt som8217s händer nu med branschen, glömmer don8217t att prenumerera. Tack för att du besökte den officiella webbplatsen för den nya binära optionshandeln. Jag hoppas att du hittar innehållet i mina videoklipp och artiklar som är användbara i din online-handelsuppgift. Don8217t hesiate att maila mig med några frågor på tradingbinaryonlinegmail. Prenumerera på Mike039s blogg Sök efter binäralternativ TopicsMost Pålitlig 60 sekunder Strategi Onsdagen den 7 maj, 2014 av Tim Lanoue Jag har sett mycket intresse för de ursprungliga binära alternativen 60 sekunder strategi så jag känner behovet av att fortsätta mata dig mer kort - långsiktiga handelsstrategier. Som du kan gissa från titeln kommer det att bli en 60-sekunders handelsstrategi och det är en jag just nyligen kom fram till. Jag har testat det på senare tid och hittills av 750 affärer har jag haft 77 in-the-money, vilket är ganska bra. Nedan diskuterar jag allt du behöver för att kunna använda den här strategin själv. Vad som gör den här strategin utmärkt för nybörjare är allt du behöver är en indikator, du behöver inte ha en massa indikatorer som potentiellt kan skjuta upp kartlösningen. Den enda indikatorn som vi behöver är MACD-indikatorn (glidande medelkonvergensdivergens). Huvudfunktionen för MACD-indikatorn är att mäta momentet som hör samman med trenderna. På bilden nedan kan du se hur vi bara placerar affärer när vi har kortsiktiga trender som utvecklat fart. Så här applicerar du 60-sekundersstrategin Signaliseringsprocessen med denna strategi är väldigt enkel och kräver bara två steg. Det första steget skulle vara att vi behöver vår blå MACD-linje för att röra eller passera genom vår vita MACD-linje, det här är signalprocessen. För att bekräfta detta kontrollerar vi att det finns ett ljus som korrelerar med den blå linjens riktning. Så om vår blå MACD-linje passerar vår vita MACD-linje uppåt placerar vi en CALL-handel om vi har ett hausstarkt ljus ovanför det och vice versa för PUT-branscher. Rekommenderade tidsramar, Expiry Times amp Trading Timer När du tittar på tillgången gillar jag att ha den på en minuts tidsram eftersom det här är en binär alternativ 60 sekunders strategi. Rekommenderade utgångstider när du använder den här strategin skulle vara 30, 60 och 120 sekunder, det fungerar bra alla dessa utgångstider. Dessutom handlar jag när jag använder denna handelsstrategi under New York-handelstiderna. Så här ändrar du inställningar på indikatorer på friläggningsdiagram För att ändra inställningarna för denna indikator till de inställningar som jag har på mitt diagram måste du först lägga till indikatorn som kan hittas genom att lägga till indikator. När du klickar på det, bläddra ner tills du ser MACD och klicka på den. För att ändra inställningarna nu går du till det exponentiella glidande medlet och vänster klickar på det, välj redigera och ändra det till en period på 3. Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt uppsatt. Ändra indikatorinställningar är relativt enkla och kommer att vara något du ofta gör så det skulle inte vara en dålig idé att använda sig av att ändra dessa inställningar och anpassa dessa strategier så att de är perfekta för dig. Som alltid handlare, om du har några frågor eller kommentarer, vänligen lämna dem under 27 tankar på ldquoMost Pålitliga 60 sekunder Strategyrdquo HI Tim, tidigare upp den här listan sa du 82208221trading 60 sekunder och använder denna handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljus för att stänga för att när det gäller handel med korta utgångstider sker allting så snabbt.82218221 Vid vilken tidpunkt går du in i en 60sec-handel. Många tack Försökte handla detta på valutaparalternativen USDJPY fredag ​​från 3-4 p. m. Östra. Det fungerade bra mitt första försök ut ur lådan. Vann 4 av 6 affärer. Kommer prova denna måndag under morgonsessionen, 9-12 a. m. NY tid. Älska indikatorn i MT4. It8217 är väldigt lätt att se när de små staplarna pekar över eller under det långsamma rörliga medlet. Hej Antonioni, I MT4, gå till Navigator-fönstret och klicka på MACD under indikatorer. Den grå anpassade indikatorrutan öppnas. Klicka på fliken Inmatningar. Markera rutan bredvid Fast EMA Period och ändra den till 9. Markera sedan rutan bredvid långsam EMA-period och ändra den till 20. Markera sedan rutan bredvid Signal SMA Period och ändra den till 3. Fast EMA uppträder som staplar istället för en linje men när de små staplarna sitter ovanför långsamma EMA-linjer är det en hausseignal och när långsamma EMA-linjen passerar över de små staplarna är det en baisseignal samma som de två linjerna i de fria lagerdiagrammen . Hoppas det här hjälper. Detta är en mycket hjälpsam indikator. Jag tror att det kanske kan hjälpa till med nybörjaren 10 minuters strategi. Kommer prova det imorgon. Tack för att du skickade in den här artikeln. Tim Lanoue säger: När du lägger till MACD-indikatorn läggs exponentiella rörliga medelvärdet automatiskt till vår kartläggningslösning. På det sättet behöver du inte oroa dig för att gå tillbaka och redigera någonting. För att ändra de korta och långa perioderna i MACD-indikatorn, vänster klicka på indikatorens namn, när du väl väljer Redigera. Du borde se två lådor i mitten som säger kort och lång tillsammans med några andra saker. Ändra perioderna kort och lång till 9 och 20 och du kommer att vara redo att gå Om du har några fler frågor, var god och skicka en annan kommentar eller skicka ett mail till mig på: lanouet92gmail Tack för din tid och jag hoppas detta hjälper dig ut Richard Thompson säger: Jag har försökt att räkna ut hur du ställer in den korta till 9 och den långa till 20 på vad som helst är det exponentiella glidande medlet är den blåa eller den vita. Jag kan inte hitta någon sak som säger exponentiell glidande medelvärde någon där på gratis lager diagram. Jag är en newbe. Jag var fin fram till linjen (Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt inställd). Jag har ont i huvudet och försöker räkna ut det här. Jag är ledsen men det förvirrade mig. Emily Jones säger: Jag har en fråga till Michael I8217ve sett massor av rekommendationer på många webbplatser angående din bilhandlare. Jag är redo att börja handla med dig Det är också sant att om jag registrerar mig hos din bilhandlare kommer jag också att få dina manuella signaler gratis. Kan du också erbjuda 60 sekunder signaler Tack så mycket jag är redo att registrera dig så fort du svarar Hej Emily, Tack för att du släppte dig. Min Auto Trader får mycket bra feedback och du kan också gå med i mina manuella signaler gruppfria. Jag don8217t levererar 60 sekunder signaler, it8217s utmanande, särskilt med automatisk handel. Du kan registrera dig via MikesAutoTrader och så snart du avslutar registreringen kan du maila mig på tradingbinaryonlinegmail och jag lägger dig också till min Manual Signals Group utan ytterligare mäklare registrering eller någon form av gratis, it8217s helt gratis. För att gå med i min bilhandlare behöver jag donation till någon välgörenhetsorganisation du bestämmer, men it8217s är inte längre obligatorisk. Du kan gå gratis med en av de synkroniserade mäklare. Jag kan också maila dig en snabbguide om hur du registrerar och handlar med min AT om du är inblandad. Tack för kommentaren och skål till ett framgångsrikt nytt år Mike Tim Lanoue säger: Stora frågor killar Boyd: Om du vill ha en form av en bekräftelse så kan du vänta på att ljuset stängs men när jag handlar 60 sekunder och använder det här handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljuset för att stänga eftersom när det gäller handel på kort sikt går allting så snabbt. Nick: Vi använder ett exponentiellt glidande medelvärde som ställs in på en tidsperiod av 3. Lycka till att vara en kille och ha en bra semester

No comments:

Post a Comment